به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این جلسه با تاکید بر برنامه‌ریزی مدوّن و دقیق جهت رسیدن به اهداف پروژه پنج میلیون پورت VDSL دایری اینترنت پر سرعت در سال تاکید کرد.

معاون راهبردی و کسب و کار شرکت مخابرات ایران نیز در این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت شاخص‌های مخابراتی آذربایجان شرقی ارائه و وضعیت استان را نسبتاً خوب ارزیابی کرد. همچنین معاونین و مدیران ستادی نیز گزارشی از روند پروژه‌های در دست اقدام و شاخص‌های مربوط به حوزه خود را تشریح و نظرات خود جهت تسریع در امور مربوطه بیان کردند.

یوسف شکوری، مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در نگهداری، توسعه و دایر سرویس‌های مخابراتی و وصول مطالبات، به اهتمام جدی همکاران مخابرات منطقه در تحقق اهداف برنامه سال جاری اشاره کرد و گفت: همه پروژه‌های اجرایی اولویت بندی شده با تامین نقدینگی و تجهیزات مورد نیاز به موقع به بهره برداری خواهند رسید.

در پایان جلسه جباری، عضو هیات مدیره و معین منطقه، راهکارهای لازم برای پیشبرد هر چه بهتر امورات و تحقق اهداف شرکت مخابرات ایران  در منطقه را ارائه کرد.

منبع: ایسنا