به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با اشاره به تفاهم نامه بسیج سازندگی و کمیته امداد آذربایجان شرقی، اظهار کرد: این تعامل و همکاری با هدف جهش و تحول در محرومیت زدایی است.

وی افزود: بر اساس این همکاری ۷۷ میلیارد تومان تسهیلات در آذربایجان‌شرقی صرف توانمندسازی مددجویان شده و منجر به ایجاد ۲۲۰۰ فرصت شغلی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همکاری کمیته امداد و سپاه در سال‌های اخیر برکات زیادی داشته و این همکاری در سه سال اخیر منجر به ساخت و بازسازی ۲۰۰۰ منزل مددجویی شده است.

سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور نیز در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه گفت: بسیج عینیت بخش مردم سالاری است، بسیج با الهام و نه با الزام رفتار می‌کند و نمود آتش به اختیار است.

وی افزود: از مسئولانی که به فرزندان ملت (بسیجیان) اعتماد کرده و این تفاهم نامه را قبول کردند، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به این‌که افزایش مدجویان، چیزی است که مسئولان کمیته امداد را خوشحال نمی‌کند، گفت: اجرای این تفاهم از افزایش مددجویان کمیته امداد جلوگیری می‌کند.

سردار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا نیز در ادامه در تشریح این تفاهم نامه، اظهار کرد: با شناسایی فعالان کسب و کار و بکارگیری آن‌ها، به مددجویان مستعد، اشتغال پایدار خواهیم داد و با توسعه زنجیره‌ای، ۲۲۰۰ فرصت شغلی در استان ایجاد می‌شود.

منبع: ایسنا