به گزارش اهر خبر (اهر نیوز) ، حسین فتحی امروز در شبستر با اشاره به اینکه زحمات صادقانه تولیدکنندگان در ایجاد امنیت غذایی قابل تقدیر است، اظهار داشت: با استفاده از تمام بضاعت برای رفع دغدغه‌ها و مشکلات جامعه کارآفرینی جهت تولید و تثبیت اشتغال استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: جشنواره کارآفرینان برتر هر سال با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، تاکید بر خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی کارآفرینان و انتخاب برترین آنها و معرفی به عنوان الگو به آحاد جامعه بویژه جوانان و ترویج برگزار می‌شود.

فتحی وظیفه همگان را در سال جهش تولید مضاعف خواند و افزود: رویه مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در قبال جامعه کارآفرینی و کارفرمایی، رعایت اصل تفاهم و تعامل در کنار اجرای موازین و مقررات قانونی است تا جامعه کار و تولید در وضعیت تحریم‌های ظالمانه و فشار اقتصادی دشمنان، نقش خود را در استمرار استقلال اقتصادی کشور به خوبی ایفا کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رونق اقتصادی را نتیجه ریسک‌پذیری و تلاش کارآفرینان عنوان کرد و گفت: کارآفرینان اینک در جبهه اقتصادی فعالیت می‌کنند و کارگران به عنوان افسران جنگ اقتصادی آنان را یاری می‌دهند لذا کارآفرینان در شرایط کنونی که کشور ما تحت تحریم و فشار اقتصادی شدید قرار دارد، جهادگران امروزی هستند.

وی افزود: امروزه کارآفرینان با تلاش و همت خود اقتدار و شکست ناپذیری اقتصادی کشور ما را به دنیا نشان داده و قدرت ایران را به رخ دشمنان کشیده‌اند.

فتحی تجلیل از کارآفرینان را حرکتی نمادین برای قدردانی از کار آنها در عرصه اقتصادی و اشتغال عنوان و بیان کرد: سرمایه گذاران و کارآفرینان، نعمت‌های اصلی کشور هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی تصریح کرد: ارج نهادن به سرمایه‌های انسانی، نقشی اساسی در توسعه‌ی فناوری و ایجاد توانمندی‌های تکنولوژی داشته و یکی از بهترین پیامدهای اقتصادی آن اشتغالزایی است که قادر است رشد اقتصادی را تسریع و آثار اجتماعی مناسبی را به ارمغان آورد.

منبع: روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجانشرقی