به گزارش اهر خبر (اهر نیوز) ، پایدار سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه به منظور بررسی مسائل و مشکلات فرایند توزیع لاستیک برای خودرو‌های سبک و سنگین در آذربایجان شرقی پایش و نظارت در این حوزه با جدیت دنبال می‌شود، گفت: امسال ۱۴۶ هزار و ۸۸۰ حلقه لاستیک خودرو‌های سبک و سنگین در استان توزیع شده است.

او افزود: در مدت سپری شده از امسال ۵۲ هزار و ۹۳۴ حلقه لاستیک حواله‌ای و دولتی وارد استان شده و ۷۱ هزار و ۵۰۵ حلقه لاستیک نیز از موجودی‌های قبلی به متقاضیان عرضه شده است.

او با اشاره به اینکه مسائل مرتبط با تحویل لاستیک در جلسه ستاد تنظیم بازار آذربایجان شرقی مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد، افزود: موضوع رسوب برخی لاستیک‌های حواله‌ای که امکان فروش وجود ندارد نیز در جریان بازدید از نمایندگی‌ها مورد بررسی قرار گرفت.

پایدار گفت: امسال ۹۳هزار و ۹۵۶ حلقه لاستیک سبک سهم آذربایجان شرقی بوده که البته با موجودی‌های قبلی ۶۵هزار و ۴۰۲ حلقه از این نوع لاستیک عرضه شده و در اختیار مشتریان استان قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه ۴۰ نمایندگی فروش لاستیک در تبریز و ۴۰ نمایندگی نیز در شهرستان‌های آذربایجان شرقی، کار توزیع لاستیک‌های حواله‌ای و دولتی را انجام می‌دهند، گفت: متقاضیان می‌توانند درخواست خرید خود را در سامانه جامع تجارت به نشانی www.NTSW.ir ثبت کنند.

سرپرست معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۱۷ مورد گزارش‌های مردمی در ارتباط با توزیع لاستیک‌های حواله‌ای و دولتی پیگیری شده است، گفت: امسال ۱۴۶مورد بازرسی از واحد‌های تولیدی لاستیک، عمده فروشی، خرده فروشی و انبار لاستیک در آذربایجان شرقی انجام شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان