به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده ناجا، در حاشیه بازدید از واحد‌های مرزی استان آذربایجان‌شرقی گفت: در منطقه‌ای هستیم که بین کشور آذربایجان و ارمنستان به هردلیلی مناقشه رخ داده و ما آرزو داریم این موضوع به زودی به پایان برسد و ملت هر دو کشور آسوده باشند و امنیت و آرامش در منطقه برقرار شود.

او با بیان اینکه حدود ۹ روز است که دو کشور در منطقه در حال جنگ هستند و ما برای انسان‌هایی که کشته شدند، ناراحت هستیم، افزود: در این تبادل آتش، تعدادی از گلوله توپ‌ها و راکت‌های آن‌ها به صورت سهوی به خاک ما اصابت کرده و مرزبانان کشور ما هم طبق وظیفه‌ای که دارند به صورت قانونی به دو کشور ارمنستان و آذربایجان اخطار و هشدار داده و آن‌ها نیز اشتباه صورت گرفته را پذیرفته‌اند.

جانشین فرمانده ناجا با اعلام اینکه مقرر شده زاویه تیر‌اندازی دو طرف اصلاح شود، تصریح کرد: کشاورزان، کارگران و مرزنشینان در منطقه فعال هستند و همچنین مرزبانان ما با هوشیاری، آرایش لازم را اتخاذ و رصد و اشراف کامل بر مرز‌ها دارند.

سردار رضایی گفت: در منطقه مرزی، یک ملاقات با طرف آذربایجانی داشتیم و موارد لازم را اعلام کردیم و آن‌ها نیز مراتب عذرخواهی خود را اعلام کردند.