به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در شهرداری تبریز گفت: تمام نقاط گردشگری و تفریحی و بوستان‌های شهری از جمله ائل گلی و کوه عون ابن علی مطابق مصوبه ستاد کرونا مشمول محدودیت‌های کرونایی بوده و هر گونه تجمع در این مناطق به هر نحو و عنوان ممنوع است.

محمدحسین حسن زاده افزود: همزمان با شیوع موج جدید بیماری و بر اساس مصوبات ستاد استانی کرونا، هیچ کدام از اماکن گردشگری تعطیل شده، حق بازگشایی خود سرانه نداشته و در صورت احراز تخلف توسط فرد یا گروه حقیقی و حقوقی با متخلفین طبق ضوابط و مقررات برخورد خواهد شد؛ تخلفات نیز خارج از نوبت قضایی رسیدگی شده و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

حسن‌زاده اظهار کرد: ستاد پیشگیری از کرونا شهرداری تبریز هیچ مسامحه‌ای با هیچ فرد و سازمانی ندارد و در راستای حفاظت و صیانت از سلامت شهروندان تابع مصوبات ستاد کرونا است.

وی در خاتمه از حضور مستمر و چشمگیر همکاران اداره اماکن نیروی انتظامی و مرکز بهداشت استان که در راستای اجرای بهینه پروتکل‌های بهداشتی، به ویژه در اماکن و انظار عمومی خدمت رسانی کرده‌اند، قدردانی کرد و گفت: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی شهروندان و دستگاه‌های متولی، به زودی شاهد غبله بر این ویروس باشیم.

منبع: ایسنا