به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگویی با اشاره به تشدید مبارزه با مواد مخدر در شهرستان اهر اظهار کرد: اخیراً اخبار و اطلاعاتی مبنی بر تعدادی به صورت گسترده در شهرستان اهر اقدام به توزیع مواد مخدر از نوع شیشه می‌کند و این افراد سودجو جوانان و نوجوانان را ترغیب به استعمال مواد مخدر می‌کنند را دریافت کرده و پیگیری این موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر افزود: در این راستا؛ از طریق کار اطلاعاتی و منابع مخبرین، توزیع‌کنندگان مواد مخدر شیشه شناسایی و تحت نظر گرفته شدند، سپس در ادامه تحقیقات مشخص شد این افراد مواد مخدر از نوع «شیشه» را از تهران به شهرستان اهر انتقال و سپس این مواد را به صورت عمده و خرده توزیع می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از چندین روز تعقیب و مراقبت و رصد اطلاعاتی، نهایتاً طی عملیات غافلگیرانه ۲ فرد در حین ورود با محموله یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهر کشف و ضبط شده و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

آقاپور بابیان این‌که جوانان و نوجوانان آینده‌سازان کشور هستند، گفت: خانواده‌ها بیش از پیش مراقب جوانان و نوجوانان باشند، متأسفانه اغلب جوانان و نوجوانان کم سن و سال از طریق دوستان ناباب به سمت استعمال مواد مخدر می‌روند و اعتیاد از استعمال سیگار شروع می‌شود و زمانی که خانواده‌ها غفلت کنند فرزندان‌شان از طریق دشمنان دوست‌نما از راه به‌در می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر تصریح کرد: استعمال مواد مخدر بعضاً باعث می‌شود تا جنون در مصرف‌کننده شده و از طرفی حدود ۸۰ درصد جرایم و سرقت‌ها به خصوص جرایم خشن توسط افراد معتاد صورت می‌گیرد، از این‌رو به خانواده‌ها توصیه و تاکید می‌کنیم تا از فرزندان‌شان غافل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: از مردم اهر که همواره در مأموریت‌ها و عملیات پلیسی همراه و پشتیبان نیروی انتظامی بودند درخواست دارم تا در صورت مشاهده‌ی هرگونه موارد مشکوک که در محلات اقدام به فروش مواد مخدر می‌کنند را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: مهر