به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سرهنگ قدرت آقاپور در گفت‌وگویی، با اشاره به تداوم و تشدید مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و توزیع‌کنندگان مواد مخدر اظهار کرد: در پی انجام کار اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت باند توزیع مواد مخدر توسط سبزپوشان نیروی انتظامی در پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف و ضبط هفت کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

وی افزود: متهمان که قصد انتقال مواد مخدر با جاسازی در خودروی سواری آردی به شهرستان اهر را داشتند با هوشیاری و همکاری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان‌های اهر و هریس کشف و دو متهمان به همراه خودرو کشف و ضبط و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر ادامه داد: مواد مخدر که در حین انتقال به این شهرستان کشف شد و از طرفی دامنه توزیع در شهرستان‌های هم‌جوار نیز متصور بود که پلیس مبارزه با مواد مخدر اهر و هریس با همکاری همدیگر این محموله را کشف و ضبط کردند.

آقاپور با اشاره به این‌که اجازه نمی‌دهیم توزیع‌کنندگان مواد مخدر در این شهرستان آرامش داشته باشند، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیز تقاضا دارم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک از قبیل خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی، سرقت و سایر جرایم دیگر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند، البته این همکاری مردم برای تأمین امنیت و برخورد با متخلفان مورد انتظار است.