به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رئیس سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان آذربایجان شرقی گفت: در وضعیت فعلی نزدیک به ۵۰ درصد ویال و سرم مایع مورد نیاز بیمارستان‌های کشور و مواد اولیه آنتی بیوتیک کل کشور در شرکت‌های این استان تولید و تأمین می‌شود.

سرهنگ پاسدار حبیب دباغی اظهار داشت:جامعه کارگری کشور تاکنون ۱۴ هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران کرده‌است که سهم استان  آذربایجان شرقی از این شمار، ۴۰۰ شهید است.

وی افزود: شهدای کارگری نقش بسیار مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند و جامعه کارگری آذربایجان شرقی یکی از استان‌های اثرگذار در دفاع مقدس بوده است.

رئیس سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به نقش برجسته تولیدگران استان در رفع مشکلات تولیدی و نیاز داخلی خاطر نشان کرد: در وضعیت فعلی نزدیک به ۵۰ درصد ویال و سرم مایع مورد نیاز بیمارستان‌های کشور و مواد اولیه آنتی بیوتیک کل کشور در شرکت‌های این استان تولید و تأمین می‌شود.

وی در ادامه عنوان کرد: همچنین بسیج کارگری از ابتدای شیوع ویروس کرونا در عرصه‌های مختلفی نقش آفرینی کرده که یکی از آنها تهیه بسته معیشتی برای آسیب‌دیدگان بوده است.

دباغی ابراز کرد: در چند ماه گذشته در چند مرحله بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مؤمنانه در بین کارگران توزیع شده و این امر خداپسندانه در روز بسیج و در شب ولادت حضرت زینب کبری (س) نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان بسیج کارگران وکارخانجات استان آذربایجان شرقی تصریح کرد: تشکیل و راه اندازی شیفت ایثار نیز در جامعه کارگری یک خلاقیت و ابتکار بسیار مناسبی بود که خوشبختانه آثار و برکات بسیار مؤثر و مفیدی تاکنون به همراه داشته و امیدواریم ادامه دار باشد.

منبع: تسنیم