به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، توحیدی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۹۷ درصد خانوار‌های روستایی آذربایجان شرقی از گاز طبیعی بهره‌مند هستند. اظهار کرد: اتمام گازرسانی به ۱۵۴ روستای استان برای سال جاری و مابقی برای سال آینده برنامه ریزی شده است.

وی افزود: با وجود شرایط فعلی، محدودیت‌های ناشی از افزایش همه گیری ویروس کرونا و همچنین تحریم‌های ظالمانه دشمنان اجرای طرحهای گازرسانی روستایی ادامه دارد

وی استقرار سامانه های نوین مدیریتی و برگزاری مستمر جلسات کنترل پروژه را از مهم‌ترین شاخص‌های تاثیرگذار در پیشرفت مطلوب پروژه‌ها اعلام کرد و افزود: با توجه به بررسی همه جانبه چالش‌ها و مشکلات موجود در مسیر اجرای طرحها، به‌کارگیری راهکار‌های نوین و جایگزین کردن روش‌های جدید مدیریتی و اجرایی، مانع از ایجاد رکود در روند اجرای پروژه‌ها شده و تمامی شاخص‌های استراتژیک سازمان به‌صورت ادواری پایش می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی گفت: به زودی با اتمام گازرسانی در آذربایجان شرقی، به‌عنوان یکی از استان‌های سبز کشور، شاهد توسعه هرچه بیشتر رفاه و آبادانی و به ثمر رسیدن تلاش‌های ۳۲ ساله شرکت گاز استان در خدمت رسانی به مردم با تامین گاز ۶۸ شهر و ۲ هزار و ۴۴۵ روستای واجد شرایط خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری صداوسیما