به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)،‌ با حضور معاون فرماندار، بخشدار، مدیر آموزش و پرورش، خانواده معظم شهدا و خیرین مدرسه ساز، یک باب مدرسه ۲ کلاسه توسط خیرین مدرسه ساز، برادران خوشبخت در روستای شنقوش آباد شهرستان اهر کلنگ زنی شد.

این مدرسه توسط خیرین مدرسه ساز، آقایان حسن و رحمان خوشبخت در زمینی به مساحت ۲۸۰ مترمربع و با زیربنای ۶۰ مترمربع احداث خواهد شد.

مدد سمندری، معاون فرماندار اهر در آیین کلنگ زنی این مدرسه در روستای شنقوش آباد گفت: ما مسئولین و خادمین شهرستان همگام با مردم شریف اهر دستان خیرین بزرگوار را می بوسیم و آمادگی داریم در راستای پیشرفت و آبادی منطقه در زمینه های مختلف علمی، فرهنگی، اقتصادی در خدمت خیرین محترم باشیم.

جعفر شجاعی، مدیر آموزش و پرورش اهر نیز کلنگ زنی احداث مدرسه ۲ کلاسه توسط خیرین برزگوار برادران خوشبخت را در سایه برگزاری دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز در تهران عنوان کرد و افزود: بر اساس تعهدات انجام شده ۲۴ واحد آموزشی در اهر توسط خیرین محترم احداث خواهد شد که اولین آن تعهدات در این روستا در سال نو کلنگ زنی شد.

گفتنی است روستای شنقوش آباد اهر دارای ۴۵ خانوار و ۱۵ دانش آموز در ۱۰ کیلومتری اهر فاقد مدرسه بوده که دانش آموزان جهت تحصیل به روستای همجوار رفت و آمد می کردند.