به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی و استاد تمام وقت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز، جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی دریافت کرد.

در مراسمی که در دانشگاه تبریز و بمناسبت هفته پژوهش برگزار شد، دکتر داود بهبودی جایزه پراستنادترین استاد پایگاه علمی جهان اسلام (isc) را در حوزه اقتصاد و مالی را دریافت کرد.

داود بهبودی دانش آموخته دانشگاه تربیت مدرس و دارای مدرک دکترای تخصصی رشته اقتصاد است. وی در سال‌های ۱۳۷۵ تا ۱۳۷۹ در سمت رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به فعالیت مشغول بوده و در دولت تدبیر و امید از سال ۱۳۹۳ به عنوان معاون برنامه‌ریزی استانداری منصوب شد.

مسئولیت‌هایی چون ریاست دانشکده اقتصاد دانشگاه تبریز، مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه وزارت بازرگانی و معاونت برنامه‌ریزی و بررسی‌های اقتصادی سازمان بازرسی و نظارت وزارت بازرگانی را نیز در سابقه مدیریتی داود بهبودی به چشم می‌خورد.

وی، دارای تألیفات متعددی در حوزه اقتصاد و مدیریت بوده و کتاب‌های «چشم‌انداز بازار کار و اشتغال استان آذربایجان‌شرقی ۱۳۸۷»، «اقتصاد ایران بر سر سفره درآمدهای نفتی ۱۳۸۵» و ترجمه کتاب «اقتصاد خرد: اصول اساسی و بسط مفاهیم (نیکلسون و اشنایدر) ۱۳۸۵» از جمله تألیفات منتشر شده بهبودی است.

بهبودی، تاکنون بیش از ۵۰ مقاله علمی در نشریات علمی و دانشگاهی و نیز کنفرانس‌های ملی و بین المللی تألیف و منتشر کرده است.

وی در حال حاضر استاد تمام وقت دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه تبریز و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی است.