به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)،سرهنگ یونس منفرد در گفتگو با خبرنگاران گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی تا پایان طرح ۱۵۳ دستگاه وسیله نقلیه متشکل از  ۶۹ دستگاه موتورسیکلت و ۷۴ دستگاه خودرو به علت ارتکاب تخلف حادثه ساز توقیف و روانه پارکینگ شدند.

وی افزود: هدف از اجرای طرح‌های ترافیکی در ایام نوروز، افزایش ایمنی شهروندان بوده و پلیس با کسانی که بخواهند با تخلفات حادثه ساز، امنیت خود و سایر همشهریان را به مخاطره بیندازند تعارف ندارد و بدون هیچ اغماضی با این گونه رانندگان برخورد قاطع و قانونی می نماید.

فرمانده نیروی انتظامی اهر همچنین از کشف ۷۰ هزار نخ سیگار قاچاق خارجی در روز های گذشته خبر داد و گفت:در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر حمل محموله سیگار قاچاق توسط دو خودرو در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت و مأموران انتظامی با کنترل محورهای مواصلاتی، خودروها را شناسایی و متوقف کردند.

سرهنگ منفرد افزود: با بررسی خودروها و انجام اقدامات تکمیلی پلیسی، محل اختفای محموله سیگار قاچاق را شناسایی و در بازرسی از محل تعداد ۷۰ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰۰ میلیون ریال را کشف شد که دو خودرو توقیف و هر دو متهم نیز پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در جهت تداوم و تشدید برنامه‌های کنترلی و نظارتی پلیس، شهروندان می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به فوریت های پلیسی اطلاع و هرگونه انتقاد، پیشنهادات و یا تقدیر از عملکرد کارکنان پلیس را با شماره تلفن ۱۹۷ اعلام دارند.