به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حسن یحیوی در دیدار با مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان، ضمن تشکر از فعالیت‌های عام المنفه باشگاه مس سونگون در شهرستان، با اعلام این خبر، اجرای این دو طرح توسط باشگاه را در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری، سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید و جامع عمل پوشاندن به رسالت اصلی باشگاه یعنی توجه به فرهنگ عمومی و ورزش‌ همگانی در شهرستان عنوان کرد.

وی از تغییر مکان زمین چمن مصنوعی شهر ورزقان از میدان فوتبال شهر به پارک شهید فهمیده با هدف دسترسی بهتر مردم به این زمین چمن خبر داد و افزود: زمین چمن روستای دیزج ملک در محل مورد نظر احداث خواهد شد و طبق توافق به عمل آمده با مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه فرهنگی و ورزشی مس سونگون ورزقان در کنار این زمین چمن پارک شهید فهمیده امکاناتی برای ورزش همگانی مردم در پارک شهید فهمیده ایجاد خواهد شد.

فرماندار ورزقان در بخش دیگری از سخنانش ضمن تجمید از کسب مقام سومی تیم فوتسال باشگاه در سری مسابقات لیگ برتر فوتسال کشور، کسب عنوان قهرمانی لیگ فوتسال جمهوری اسلامی را برای سال آینده از دیگر مطالبه مردم شهرستان برشمرد و خاطر نشان کرد: شایسته است از حمایت باشگاه مس سونگون ورزقان از جوانان فوتسالیست شهرستان در قالب تیم «ب» باشگاه تشکر کنم که نتایج بسیار ارزشمندی را در لیگ استان کسب کرده اند و قطعا در آینده از این جوانان با استعداد موفقیت‌های بسیاری را شاهد خواهیم بود.

وی از آمادگی فرمانداری شهرستان برای حمایت از فعالیت‌های عام المنفه باشگاه در شهرستان خبر داد و گفت: در راستای فرامین مقام معظم رهبری و سیاست‌های دولت محترم تدبیر و امید برای افزایش روحیه شادابی و نشاط در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان نیز در این جلسه با تاکید بر اینکه سیاست‌های شرکت ملی مس و اعضای هیات مدیره باشگاه در راستای توجه باشگاه به مسائل عام المنفه در شهرستان پایه ریزی شده است، از برنامه‌های متنوع این باشگاه در زمینه‌های فرهنگی، ورزش همگانی، ورزش حرفه ای و زیرساخت‌ها برای امسال خبر داد.

محمدرضا کافی از وحدت و همدلی موجب در شهرستان تشکر کرد و افزود: در سایه وحدت و حمایت‌های مسئولین شهرستان است که باشکاه می‌تواند به اهداف خود در شهرستان نائل آید.

وی افزود: تلاش ما بر این است تا در زمان تعطیلات تابستانی دانش آموزان و جوانان شهرستانی بتوانند از این زمین‌های چمن در جهت پر کردن اوقات فراغت خود استفاده نمایند.