اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار ویژه » حوادث
کد خبر : 4072
شنبه - 26 فروردین 1396 - 12:55

امداد رسانی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد / جستجوی پیکر مفقود شدگان سیل توسط نیروهای انتظامی و ارتش و سپاه

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه بر اساس آخرین آمار، ۳ نفر فوتی و ۱۷ نفر مصدومی بر اثر وقوع سیل در استان اعلام شده است، گفت: نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی طول مسیر رودخانه تا دریاچه را برای پیدا کردن پیکر مفقودین پایش خواهند کرد.

امداد رسانی به مناطق سیل زده همچنان ادامه دارد / جستجوی پیکر مفقود شدگان سیل توسط نیروهای انتظامی و ارتش و سپاه

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، خلیل ساعی با بیان اینکه در حال حاضر پس از بازدیدهای میدانی از روستاهای سیل زده در یکی از روستاها مستقر و نشست شورای هماهنگی مدیریت بحران در آن تشکیل شد، اظهار داشت: طی این نشست آمار تلفات حادثه بررسی شد که بر اساس آن تاکنون ۳ نفر فوتی و ۱۷ نفر مفقودی و ۵ نفر مصدوم که مداوا شدند، گزارش‌ شده است.

وی در خصوص خسارت‌های مادی به روستاها، بیان کرد: بر اساس بازدیدها با توجه به اینکه برخی خانه‌های روستایی در مسیر سیلاب قرار داشتند با وقوع حادثه سیل به‌صورت کلی تخریب و همچنین در برخی خانه‌ها ساکنان خانه نیز جان خود را ازدست‌ داده اند.

مدیرکل بحران استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: تیم‌های امدادرسانی و تیم‌های جستجو و نجات در منطقه حضور دارند و امدادرسانی و تلاش برای پیدا کردن مفقودین همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای ارتش و سپاه و نیروی انتظامی طول مسیر رودخانه تا دریاچه را برای پیدا کردن پیکر مفقودین پایش خواهند کرد.