به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام رستم ممی زاده اظهار داشت: جهاد اکبر و جهاد اصغر یعنی عدم تبعیت از دشمنان بوده که در تمامی مباحث به‌خصوص در عرصه فرهنگی بایستی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه جهاد کبیر در قرآن کریم یک‌بار تکرار شده است، افزود: مقام معظم رهبری نیز بر عدم تبعیت از کفار در تمامی عرصه‌ها تأکید داشته‌اند و این به معنی جهاد کبیر است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه اهر جهاد با کفار از طریق قرآن کریم را وظیفه تمامی مسلمین عنوان کرد و گفت: مباحث فرهنگی به‌اندازه‌ای مهم است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در این خصوص می‌فرمایند: اگر بحث فرهنگ حل نشود حتی مشکلات اقتصادی نیز حل نمی‌شود.

ممی‌زاده اصلی‌ترین دغدغه مقام معظم رهبری را مسائل اقتصادی ذکر کرد، بیان داشت: نام‌گذاری سال جاری با عنوان اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نشان‌گر دغدغه ایشان از مسائل اقتصادی و وضعیت معیشتی مردم است و وقتی مقام معظم رهبری می‌گویند مردم گله‌مند هستند از بعد اقتصادی ایشان می‌فرمایند.

وی بابیان اینکه اگر مشکلات و ضعف فرهنگی شهرستان، منطقه و کشور حل نشود قطعاً مسائل و مشکلات تولید و اقتصاد حل‌شدنی نیست، اظهار کرد: اگر بخواهیم در عرصه فرهنگی با تولید محتوا به خودکفایی برسیم نباید به هر قیمتی باشد و در اصل باید از فرهنگ ایرانی اسلامی دفاع کرده و تولید محتوا کنیم و از طرفی اجازه نمی‌دهیم فرهنگ فردی جایگزین فرهنگ ایرانی اسلامی‌شود.

منبع: تسنیم