به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید محمد عابدی با تأکید بر اینکه برای هر یک از شعبات رأی‌گیری حدود ۱۷ نفر عوامل اجرایی خواهیم داشت، اظهار داشت: با توجه به اینکه در انتخابات امسال حدود ۵۰ شعبه اخذ رأی در شهرستان اهر افزایش‌یافته و در واقع جمعاً دست‌اندرکاران انتخاباتی شهرستان اهر به ۴ هزار نفر می‌رسد که در مقایسه با انتخابات‌های گذشته نزدیک به ۷۰ درصد افزایش‌یافته است.

عابدی با اشاره به اینکه فردی که در پای صندوق اخذ حضور می‌یابد اگر آگاهانه رأی دهد قطعاً این مشارکت‌ها و انتخابات صحیح و درست خواهد بود، افزود: ولی اگر رأی دادن‌ها آگاهانه نباشد شاید فرد بعد از مدت‌ها ابراز پشیمانی نیز بکند که چرا به نامزد دیگری رأی ندادم.

فرماندار اهر ادامه داد: تاکنون بنده به‌صورت آگاهانه در انتخابات مشارکت کرده و رأی داده‌ام و اکنون از مردم شهرستان‌های اهر و هریس می‌خواهم که با حضور حداکثری به نامزدهای ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی آگاهانه رأی دهند.

وی بابیان اینکه نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان‌دوره‌ای مجلس به دنبال حل مشکلات مردم و منطقه باشند، اضافه کرد: با توجه به این‌که نامزدهای انتخاباتی تاکنون نیازها و مشکلات مردم را دانسته‌اند امیدواریم بعد از این‌که در انتخابات انتخاب شدند بیشتر به فکر مردم باشند به‌طوری که یک نماینده و یا شورای قدرتمند می‌تواند باعث پیشرفت و ترقی منطقه و یا حوزه انتخابیه باشد.

عابدی جلب رضایتمندی مردم را شرط اصلی نامزدهای انتخاباتی دانست، تأکید کرد: عملکرد انتخاب شوندگان در طول ماه‌ها و سال‌های آینده موجب رضایتمندی و مشارکت بیشتر مردم در انتخابات‌های آینده نیز می‌شود.

فرماندار اهر با تأکید بر اینکه شوراها بایستی یکسری مسائل و مشکلات شهری را پیگیری و برای رفع آن‌ها اقدام کند، گفت: همچنین نماینده مجلس نیز با پیگیری‌های مستمر به دنبال مطالبات مردم حوزه انتخابیه باشد و از طرفی دیگر مردم را راضی نگه‌دارند به طوری برخی مشکلات در بین شهرستان‌ها و استان‌ها مشترک بوده و برخی دیگر نیز مختص به برخی شهرستان‌هاست که می‌بایست نمایندگان این مسائل را مدنظر قرار دهند.

منبع: مهر