به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، بهبود سعادتی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه یوسف بابالویان به عنوان مربی، ورزشکار و نماینده بسیج ورزشکاران اهر در رشته نینجا رنجر به کشور گرجستان اعزام می شود، اظهار داشت: این رزمی کار با هماهنگی سردار غفاری، مسئول بسیج ورزشکاران استان به کشور گرجستان اعزام خواهد شد.

وی گفت: یوسف بابالویان در صورت کسب مدال و هدایا در مسابقات برون مرزی کشور گرجستان، به خانواده شهید سردار علی عباسقلیزاده اهدا می شود و این حرکت اقدامی ارزشمند در جهت قدردانی از خانواده های شهداست.

سعادتی ادامه داد: ما ضمن این که در بدرقه این ورزشکار حضور خواهیم داشت، پس از بازگشت نیز جمعی از مسئولان بسیج ورزشکارن استان، سپاه ناحیه اهر و ورزش و جوانان نیز از وی استقبال خواهند کرد.

وی همچنین گفت: هم زمان با فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران، هفته سلامت و روز شهرستان اهر با همکاری شهرداری اهر، سپاه ناحیه اهر، شبکه بهداشت و درمان و اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر همایش پیاده روی خانوادگی صبح جمعه در اهر برگزار می شود.

مسئول بسیج ورزشکاران سپاه ناحیه اهر در پایان با بیان اینکه به شرکت کنندگان در این همایش به قید قرعه جوایزز اهدا خواهد شد، تاکید کرد: سه دستگاه دوچرخه، ۱۵ جفت کفش ورزشی، ۱۰ عدد کیف و پذیرایی از دیگر هدایای این همایش پیاده روی است.