به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، تیم فوتسال مولیبدن مس آذربایجان قهرمان مسابقات فوتسال کارگران گرامیداشت دهه فجر جام سردار شهید سلیمانی اهر شد.

در بازی فینال این دوره از مسابقات تیم مولیبدن مس آذربایجان با نتیجه قاطع ۳ بر یک تیم بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر را شکست داد به عنوان قهرمانی دست یافت.

این دوره از مسابقات که به مناسبت دهه مبارک فجر و به یاد سردار شهید سلیمانی نامگذاری شد ۸ تیم از ادارات و مجموعه های صنعتی و معدنی کارگران (مولیبدن مس آذربایجان، بیمارستان باقرالعلوم (ع) اهر، اتحادیه نانوایان، معدن مس مزرعه، اداره تعاونی روستایی، شرکت توسعه انرژی، شرکت سبز سبز و معدن مس انجرد) حضور داشتند.

بازیها در دو گروه ۴ تیمی و به شکل دوره ای آغاز و سپس تیم های اول و دوم هر کدام از گروهها به صورت ضربدری به مصاف هم رفتند که در پایان تیم های مولیبدن مس آذربایجان و تیم بیمارستان باقرالعلوم اهر راهی فینال شدند و در نهایت تیم مولیبدن مس آذربایجان با اقتدار به مقام قهرمانی رسید تیم بیمارستان باقرالعلوم اهر به مقام دوم و تیم سبز سبز نیز به مقام سوم دست یافت.

همچنین بر اساس نظر برگزار کنندگان این دوره، رضا امام پور سرپرست تیم توسعه منابع آب و میرهادی بنی هاشم سرپرست تیم نانوانیان محله بهرام آباد مشترکا به عنوان برنده جام اخلاق، مرتضی مهدی زاده به عنوان بهترین داور و سید احسان عطایی از تیم مولیبدن مس آذربایجان به عنوان بهترین دروازه بان این دوره از مسابقات شناخته شده و با دریافت هدایایی از دستان مسئولین ارشد شهرستان تقدیر شدند.