اخبار شهرستان » اخبار ویژه » فرهنگی
کد خبر : 44629
پنجشنبه - 19 فروردین 1400 - 13:03
مدیر آموزش و پرورش اهر خبر داد؛

افتتاح و کلنگ ‌زنی ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان اهر

مدیر آموزش و پرورش اهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان اهر خبر داد.

افتتاح و کلنگ ‌زنی ۱۳ پروژه آموزشی و ورزشی در شهرستان اهر

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ناصر پورفتحی در گفتگویی با بیان اینکه طی شش ماهه دوم سال گذشت با عنایت خداوند متعال ۱۳ فضای آموزشی، ورزشی، و فرهنگی کلنگ‌زنی و افتتاح شد اظهار داشت: ۵۰۰ دستگاه تبلت با مشارکت آموزش و پرورش، خیرین کشوری، استانی و منطقه‌ای، سپاه، کمیته امداد حضرت امام (ره)، بهزیستی، نمایندگی آستان قدس رضوی، اداره اوقاف و امور خیریه و شرکت مس آذربایجان به دانش‌آموزان فاقد گوشی هوشمند اهدا شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اهر افزود: تعدادی لباس مدرسه، کیف، کفش و لوازم‌التحریر نیز با مشارکت اداره صمت اهر، سپاه و کمیته امداد نیز به دانش‌آموزان منطقه اهدا شد.

وی بابیان اینکه در طول ماه‌های پایانی سال قبل طی بازدیدهای میدانی از تمامی مدارس شهری و حدود ۳۰ مدرسه روستایی، فضاهای آموزشی، توان نیروی انسانی و نیازمندی‌های مدارس احصاء نمودیم، تصریح کرد: برای کیفیت بخشی به تمامی جوانب آموزشی و پرورشی مدارس منطقه برنامه‌ریزی‌های دقیقی صورت خواهد گرفت.

این مقام مسئول مشارکت نهادها و سازمان‌های شهرستان را در تسریع بخشی به امورات آموزش و پرورش و پشتیبانی از خیرین در امر خیر مدرسه‌سازی را قابل‌قبول دانست و خاطرنشان کرد: با همت خیرین تمامی مدارس کانکسی منطقه برچیده خواهد شد.