به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، قلی اله قلی زاده در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی به ۲۰ روستا و در جمع اهالی روستای تازه کند داود لو شهرستان هوراند با بیان اینکه از اوایل سال جاری تاکنون دولت ریالی برای پروژه های عمرانی اختصاص نداده است، اضافه کرد: وضعیت منابع مالی دولت به گونه ای است که تاکنون نتوانسته ریالی اعتبار برای پروژه های عمرانی اختصاص دهد.

وی تاکید کرد: عقب ماندگی های شهرستان هوراند که بر اثر کم توجهی های گذشته بر قوت خود باقی مانده ولی مردم این شهرستان انتظار دارند که دولت تدبیر و امید توجه ویژه‌ای به مناطق محروم از جمله هوراند داشته باشد.

‌اله قلی زاده خاطرنشان کرد: روستاها محور توسعه هر کشوری هستند ولی متأسفانه مهاجرت روستائیان به شهرها نه تنها ضربه ای به تولید و اقتصاد وارد می کند، بلکه در شهرها نیز حاشیه نشینی به وجود می آید.

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی با ذکر اینکه توقع مردم از ارائه خدمات در خور شأن به حق و قابل اجابت است، گفت: این نظام و انقلاب متعلق به مردم است و با اینکه سطح توقعات مردم بالاتر رفته ولی خواسته و انتظارات مردم از دولت و دولتمردان به حق است.

وی افزود: زمانی که دولت خدمات خود را برای مردم بازگو می کند، قطعاً مردم قدرشناس نیز قدردان تلاش های دولت خواهند بود.

قلی اله قلی زاده در پایان گفت: بنا بر توصیه های امام خمینی (ره) اجازه نخواهیم داد که انقلاب اسلامی به دست نا اهلان بیفتد و ملت قدرشناس ایران تا ظهور امام زمان (عج) پشتیبان ولایت فقیه، انقلاب و نظام خواهند بود.