به گزاش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام رستم ممی زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت دهه امامت و ولایت به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه اهر و ستاد مردمی بازسازی واقعه غدیر خم، نمایش واقعه غدیر خم با هنرمندی هنرمندان در شهرستان اهر برگزار می شود.

وی افزود: دهه امامت و ولایت فرصتی مناسب برای انجام برنامه های متنوع دینی و مذهبی می‌باشد و در این خصوص نیز در شهرستان اهر برنامه‌های متنوعی در گرامیداشت دهه امامت و ولایت اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام ممی زاده یکی از برنامه های مهم این دهه را بازسازی واقعه غدیر اعلام کرد و افزود: ما از تمام ظرفیت‌ها، امکانات و بهترین هنرمندان اهری و منطقه‌ای در هرچه باشکوهتر برگزار شدن این رویداد هنری استفاده خواهیم کرد.

 دبیر بنیاد غدیر شهرستان اهر از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت را همایش مبلغین، جلسات و گردهمایی‌هایی با موضوع ولایت و امامت در تمامی مساجد شهرستان و جشن‌هایی با موضوع غدیر و اطعام عنوان کرد.

وی در پایان ولایت، اعتقاد به اهل بیت (ع) و محبت آنها و پیوند با آنان را برترین نعمت از سوی خدا برای بشریت برشمرد و  افزود: در این دهه و در تمام ایام شناساندن ولایت و اهمیت نعمت ولایت و اینکه ولایت فقیه در زمان ما استمرار ولایت رسول الله(ص) می‌باشد از وظایف امت ولایتمدار، و لبیک گویی به ابلاغ فرمان الهی از طرف پیامبر (ص) با شعار لبیک یا رسول الله عنوان کرد.

بر اساس این گزارش، نمایش بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان اهر همزمان با عید غدیر خم روز شنبه ۱۸ شهریورماه سالجاری از ساعت ۹:۳۰ صبح در محل شهرک صنعتی اهر برگزار خواهد شد.