به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان اهر ضمن بیان اینکه باید تعامل و همکاری بین تمامی مسئولان ادارات و نهادها نهادینه شود، گفت: تمامی مسئولان در توسعه و آبادانی شهرستان سهیم هستند و اگر مسئولی خالصانه در راه خداوند متعال خدمت گذاری کند، قطعاً مورد قبول خواهد بود.

وی در ادامه از مسئولین خواست در ادارات، ستاد امر به معروف و نهی از منکر راه اندازی نمایند و افزود: امر به معروف و نهی از منکر اگر در تمامی امور جاری و ساری شود، قطعاً بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه قابل‌ حل خواهد بود.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات از خاک میهن دفاع کردند، گفت: جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس خود را به جهانیان شناساند و اکنون به اقتدار دست یافته است.

وی با تأکید بر اینکه محرم و صفر، فرهنگ عاشورایی شیعیان است، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از قیام خونین عاشوراست، بنابراین باید هر سال شاهد رونق عزاداری ها نسبت به سال گذشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده در پایان گفت: مردم ایران با حضور میلیونی در همایش عظیم پیاده روی اربعین حسینی، نه تنها تروریست های داعش را زمین گیر کردند، بلکه اعلام کردند در آینده ای نزدیک شاهد نابودی کامل داعشی ها خواهیم بود.