به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در محوطه ستاد فرماندهی شهرستان اهر برگزار شد، ضمن اعلام اینکه اعتماد مردم و شهروندان، از مهم ترین ویژگی های نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران است، گفت: مأموران نیروی انتظامی در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم، جان خود را فدا می کنند که این ضریب بالای امنیتی در کشور، نشات گرفته از اعتماد عمومی مردم نسبت به نیروی انتظامی است.

وی افزود: موفقیت نیروهای نظامی و امنیتی، مرهون تبعیت از منویات فرماندهی کل قوا است که خوشبختانه می توان گفت امنیت امروز کشور در سایه ولایت و فرماندهی واحد نیروهای مسلح و با از خود گذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تداوم یافته است.

فرماندار اهر در ادامه مواد مخدر را یکی از تهدیدهای مهم اجتماعی در کشور عنوان کرد و گفت: نیروی انتظامی با اقتدار و شجاعت کامل در این عرصه فداکاری های زیادی انجام داده و می دهد و شهدایی که در این راه تقدیم انقلاب و مردم شده، اثبات این فداکاری هاست.

محمودی قاچاق کالا و ارز را یکی از تهدیدات و آسیب های اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: امروزه بخشی از اقتصاد کشور متاثر از قاچاق است که با توجه به آن، نیروی انتظامی در خط مقدم مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفته و اگر تلاش های این عزیزان نبود، تاکنون ضرر های بی شماری به اقتصاد کشور وارد شده بود.

وی ادامه داد: بخش بزرگی از سرمایه گذاری در کشور، مرهون تلاش و کوشش فرماندهان و پرسنل نیروی انظامی است که مطمعنا اگر امنیت کامل را تامین نکند، سرمایه گذار در هیچ نقطه ای از کشور اقدام به سرمایه گذاری نخواهد کرد.

فرماندار شهرستان اهر در پایان از ضریب امنیتی بسیار بالای این شهرستان خبر داد و افزود: ضریب امنیتی بسیار بالا که در اهر حاکم است، مرهون تلاش، کوشش و مجاهدت های تمامی نیروی های مسلح و همدلی و اتحاد اعضای شورای تامین این شهرستان می باشد.