رئیس مرکز فوریت های پزشکی شهرستان اهر در گفتگو با خبرنگار اهر خبر (اهر نیوز) گفت: صبح امروز (۱۸ مهرماه)، دانش آموز دختر در مدرسه خلیج فارس اهر بطور اتفاقی و بدلایل نامعلوم بر اثر خونریزی شدید مغزی به کما رفت.

مرتضی حسین زاده افزود: با توجه به نوجوان بودن مصدوم و حساسیت موضوع، از مرکز فوریت های پزشکی استان آذربایجان شرقی درخواست اورژانس هوایی نمودیم تا این دانش آموز را هرچه سریع تر جهت اقدامات پزشکی پیشرفته و مناسب، توسط بالگرد به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل گردد.

 مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان اهر نیز در خصوص این حادثه گفت: یکی از دانش آموزان دختر سال دوم دوره اول متوسطه در مدرسه شبانه روزی خلیج فارس، بعد از خواندن نماز صبح به صورت اتفاقی بی هوش می شود که به وسیله اورژانس به بیمارستان باقرالعلوم اهر منتقل می گردد.

محمدرضا شادلو افزود: تکنسین های اورژانس اهر با توجه به وضعیت دانش آموز و حساسیت موضوع تشخیص می دهند که باید برای انجام اقدامات درمانی پیشرفته، توسط اورژآنس هوایی به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منقل گردد.

وی با اعلام این که جعفر شجاعی، مدیر آموزش و پروش اهر با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) تبریز، پیگیر وضعیت درمانی این دانش آموز می باشد، گفت: بعد از پرس و جو از خانواده دانش آموز، مشخص شد که این دانش آموز دارای سابقه بیماری بود.

بر اساس پیگیری های انجام شده، این دانش آموز در حال حاضر در بیمارستان امام رضا (ع) بستری است و بعد از معاینه‌‌ جراحان مغز و اعصاب این بیمارستان وضعیت وی مشخص خواهد شد.