به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر اسحاق جهانگیری در سفر یک‌ روزه به استان آذربایجان شرقی ضمن افتتاح یک طرح صنعتی و دو طرح بهداشتی و درمانی، در جلسه شورای اداری استان شرکت خواهد کرد.

معاون اول رئیس جمهور در بدو ورود به شهر تبریز و در جمع خبرنگاران گفت: هدف از این سفر عرض ادب و احترام به مردم بزرگوار آذربایجان شرقی به ویژه مردم بزرگ تبریز و نیز گفتگو با مسئولین استان برای پیگیری و پیشبرد برنامه‌های توسعه‌ای در آذربایجان شرقی است.

دکتر جهانگیری افزود: در این سفر همچنین چندین طرح مهم تکمیل شده از جمله طرح فولاد میانه افتتاح خواهد شد تا زنجیره تولید فولاد در کشور کامل شود.

وی با اشاره به افتتاح دو بیمارستان در شهرهای سراب و هریس گفت: افتتاح این بیمارستان‌ها گامی مهم در زمینه ارائه خدمات به مردم و توسعه برنامه‌ های درمانی و خدماتی در استان آذربایجان شرقی و گام مهمی در جهت ارائه خدمات به مردم استان تلقی می‌شود.

معاون اول رئیس جمهور که مورد استقبال استاندار و جمعی از مسئولان آذربایجان شرقی قرار گرفته بود از افتتاح چندین طرح دیگر توسط وزرای همراه خبر داد و گفت: بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری در خصوص مباحث مدیریتی به ویژه بحث اقتصاد و اقتصاد مقاومتی بحث و گفتگو خواهم کردم.

محمد شریعتمداری، وزیر صنعت، معدن و تجارت و سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز معاون اول رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌ کنند.