به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر اسحاق جهانگیری قبل از ظهر امروز (۲۲ مهر ۱۳۹۶) در آئین افتتاح بیمارستان ۷۰ تختخوابی امام حسین (ع) شهرستان هریس با اشاره به تلاش دولت تدبیر و امید در به حداقل رساندن دغدغه های مردم در زمینه هزینه های درمانی، گفت: کاستی های طرح تحول سلامت به عنوان یکی از طرح های بنیادی حوزه سلامت رفع می شود.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در اجرای طرح های بزرگ طلب پزشکان و پرستاران از دولت را یادآور شد و گفت: ما از همه این عزیزان به خاطر تغییر به وجود آمده عذر و به خاطر صبرشان تشکر می کنیم و قول می دهیم در سریع ترین زمان ممکن این بدهی را تسویه کنیم.

معاون اول رییس جمهور، ایران را کشوری ثروتمند و دارای ظرفیت های فراوان مادی و انسانی توصیف کرد و گفت: نیروی انسانی متخصص و خوش فکر می تواند تحرک ویژه ای در توسعه کشور ایجاد کند.

دکتر جهانگیری همچنین در ادامه با اشاره به سخنان شب گذشته رئیس جمهور آمریکا علیه ایران اظهارکرد: آمریکا تحمل وجود هیچ کشور مستقل و رو به توسعه در هیچ گوشه ای از جهان را ندارد.

وی با بیان اینکه سخنان ترامپ پر از ابهام و تهمت بود، گفت: رئیس جمهور آمریکا هیچ حرف تازه ای نداشت و هیچ اثری از برنامه راهبردی در سخنانش نبود.

معاون اول رئیس جمهور تنها راه توسعه ایران را اتحاد و یکپارچگی ملی در کنار اختلاف نظرها و سلیقه ها دانست و اظهارکرد: کشور ایران جزو ثروتمندترین کشورهای صاحب تمدن در طول تاریخ و همیشه مدافع صلح جهانی بوده و خواهد بود.

دکتر جهانگیری در خاتمه به مردم شهرستان هریس اطمینان داد که مسائل و مشکلات آنها که توسط مسئولان و نماینده شهرشان بیان شده را پیگیری خواهد کرد.