به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی، در نشست صمیمی با اصناف و کسبه شهرستان اهر با اشاره به اینکه وظیفه‌ مسئولان دفاع از حق و حقوق اصناف و کسبه است، گفت: مشکلات و دغدغه های مالیاتی اصناف شهرستان نیازمند پیگیری ویژه از سوی مسئولان ذیربط است.

وی افزود: اصناف و مشاغل موجود در بازار به صورت زنجیروار به همدیگر متصل هستند و اگر خلل و مشکلاتی مانند مالیات برای آنها به وجود بیاید، قطعاً آسیب به اقتصاد شهرستان وارد خواهد شد.

فرماندار اهر با بیان اینکه وضعیت شهرک صنفی شهرستان اهر را پیگیری نموده و برای رفع موانع ایجاد آن تلاش میکنیم، افزود: واحد های صنفی از قبیل صافکاری، مکانیکی، جشوکاری و غیره که از آن ها به عنوان شغل های مزاحم یاد می‌ شود، در تمامی شهرها نیز وجود دارد ولی نیازمند ساماندهی هستند که در این شهرستان نیز حتماً شهرداری را برای ساماندهی این شغل ها ملزم خواهیم کرد.

محمودی در ادامه گقت: با برندسازی و تبلیغات محصولات منحصر به‌ فرد شهرستان اهر و منطقه ارسباران، می‌ توان در شناسایی و فروش همان محصولات مؤثر واقع شد که متأسفانه تولیدکنندگان در اهر در خصوص تبلیغ و فروش محصولات خود اقدامات مناسبی انجام نمی دهند.

وی در پایان یکی از مهم‌ ترین اولویت‌ های مسئولین نظام را تأمین امنیت ذکر کرد و گفت: علی‌ رغم اینکه کشورهای همسایه ایران با درگیری هایی داخلی و خارجی نا امن شده اند، ولی کشورمان به برکت خون پاک شهداء و نیروهای نظامی و امنیتی در امنیت کامل قرار دارد که این یکی از پایه های رونق اقتصادی است.