اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار ویژه » سیاسی
کد خبر : 10895
چهارشنبه - 26 مهر 1396 - 13:03

خداحافظی شبستری خیابانی از مسئولیت‌ های اجرایی

سعید شبستری خیابانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌ شرقی در آخرین روز فعالیت خود با انتشار پیامی در شبکه های مجازی از مسئولیت‌ های اجرایی خداحافظی کرد.

خداحافظی شبستری خیابانی از مسئولیت‌ های اجرایی

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، متن پیام دکتر سعید شبستری خیابانی به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوستان، همکاران و همراهان عزیز

سلام علیکم

خداوند منان را شاکرم که بر من منت نهاد تا بخشی از عمر خود را در کنار شما عزیزان برای خدمت به خلق خدا و گره‌گشایی از مسائل و مشکلات خطه شهیدپرور آذربایجان شرقی سپری کنم.

اینجانب بر خود می‌بالم که با لطف و عنایت الهی و حسن اعتماد دولتمردان تدبیر و امید، توفیق خدمت‌گزاری به مردم شریف استان را پیدا نمودم و امروز افتخار می‌کنم که در راه انجام وظایف شرعی و قانونی خود لحظه‌ای کوتاهی نکرده و آن‌چه را که در توان داشتم در طبق اخلاص گذاشتم تا شاید گرهی از کار هموطنان عزیز باز کنم.

قطعاً قضاوت در مورد عملکرد اینجانب و سایر مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برعهده مردم است؛ مردمی که ولی نعمت همه ما بوده و هدف همه ما جلب رضایت آنها و در نهایت جلب رضایت الهی است و ان‌شاءالله که در پیشگاه مردم و خدای متعال روسفید و سربلند باشیم.

اکنون که با آغاز فعالیت دولت دوازدهم، نفسی تازه در کالبد مدیریت اجرایی کشور دمیده شده و فرصتی فراهم گشته است تا مدیران باتجربه و تازه‌نفس، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت اعتدال در عرصه‌های داخلی و خارجی را با شتاب و قوت بیشتری پی بگیرند، بر خود لازم می‌دانم تا ضمن طلب حلیت از همه شما عزیزان، برای عزیزی که مسئولیت معاونت سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی که به‌حق از مهم‌ ترین و حساس ‌ترین پست‌های مدیریتی استان است را عهده دار می شود آرزوی موفقیت کنم.

در این فرصت از همه شما بزرگواران که با همدلی، همراهی و همکاری‌های بی‌شائبه خود زمینه موفقیت در حوزه‌های مأموریتی این معاونت را فراهم کردید از صمیم قلب قدردانی نموده توفیق همگان را از درگاه ایزد منان خواستارم.

سعید شبستری خیابانی

۱۳۹۶/۰۷/۲۶