به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اهر سال ۱۳۹۶ با بیان اینکه زیربنای توسعه همه جانبه هر کشوری بر مبنای توسعه فرهنگ در همان کشورهاست، گفت: بایستی طیق فرمایشات مقام معظم رهبری بیشتر به توسعه فرهنگ توجه شود و تمامی پروژه‌ های در دست اجرا نیز، برنامه‌ ریزی و پایه‌ گذاری فرهنگی داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه تعامل بین دستگاه‌ های متولی فرهنگ و اقداماتی که انجام می‌ دهند، امیدوارکننده است، افزود: خوشبختانه شهرستان اهر در حوزه‌ های فرهنگی، هنری و ادبی ظرفیت‌ های بالقوه‌ ای دارد که بایستی برای توسعه و تقویت فرهنگی در شهرستان استفاده شود.

فرماندار اهر در ادامه گفت: حضور مردم فهیم و ولایتمدار شهر اهر در تشییع پیکر جانباز شهید حاج محمد حسن فتح اله پور مثال‌ زدنی بود و نشان دادند که همیشه در تمامی صحنه‌ ها حضور دارند و در کنار نظام، انقلاب و ولایت هستند.

محمودی با اشاره به اینکه امنیت کنونی کشور را مرهون خون شهدا و ایثارگری‌ های نیروهای نظامی و انتظامی هستیم، افزود: از تمامی دستگاه‌ ها و سازمان‌ هایی که در برگزاری تشییع باشکوه شهید فتح اله پور همکاری کردند، قدردانی و تشکر می‌ کنم.

وی در ادامه با ذکر اینکه آموزش و پرورش مکلف و موظف است برای برگزاری هرچه باشکوه‌ تر راه‌ پیمایی ۱۳ آبان، برنامه‌ ریزی دقیق انجام دهد، گفت: امسال مردم ایران به‌ ویژه دانش آموزان، توطئه‌ های استکبار جهانی که یکی از آنها اظهارات ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا است را محکوم خواهند کرد.

فرماندار شهرستان اهر در خصوص اظهارات سخیف و مداخله‌ جویانه ضد ایرانی رئیس جمهور آمریکا که باعث انزوای جهانی این کشور شد، گفت: پاسخ قاطع و دشمن‌ شکن مقام معظم رهبری و رئیس‌ جمهور موجب منزوی شدن بیشتر آمریکا شد.

محمودی در ادامه برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری در شهرستان اهر را مناسب‌ ترین ظرفیت در راستای شناسایی پتانسیل‌ ها و توانمندی‌ های این شهرستان عنوان کرد و گفت: پیش از اینکه در شهرستان اهر حضور یابم، از طریق رسانه‌ها با این همایش آشنایی پیدا کرده بودم که باعث امیدواری است بعد از مرکز استان در شهرستان‌ ها نیز به امر توسعه توجه ویژه‌ ای می‌ شود.

وی همچنین در پایان گفت: باید تمامی دستگاه‌ ها و ادارات شهرستان در جهت برگزاری با شکوه همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری در شهرستان اهر تلاش کنند.