عمومی
کد خبر : 11440
پنجشنبه - 4 آبان 1396 - 12:39
فرماندار شهرستان اهر:

نمایشگاه کتاب گامی ارزشمند در راستای توسعه فرهنگی است

فرماندار شهرستان اهر گفت: نمایشگاه کتاب گامی ارزشمند در راستای توسعه فرهنگی جامعه است.

نمایشگاه کتاب گامی ارزشمند در راستای توسعه فرهنگی است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در حاشیه برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تبریز و نهمین نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان‌ شرقی با تاکید بر لزوم برگزاری چنین نمایشگاه‌ هایی گفت: نمایشگاه کتاب گامی ارزشمند در راستای توسعه فرهنگی جامعه است.

وی افزود:‌ آذربایجان از دیرباز تاکنون مهد فرهنگ و هنر بوده و هست و امروز نیز افتخار می‌ کنیم که این نمایشگاه را در قلب مهد فرهنگ و تمدن آذربایجان می‌ بینیم.

فرماندار اهر همچنین با اشاره به برگزاری نهمین نمایشگاه مطبوعات استان گفت: حضور مطبوعات و پایگاه‌ های خبری شهرستان‌ ها در کنار نشریات مرکز استان، از نقاط قوت این نمایشگاه است.

وی افزود: ‌نشریات محلی شهرستان اهر نیز در این نمایشگاه به صورت فعال شرکت کرده‌ اند و این نشان دهنده ظرفیت فرهنگی آذربایجان است.

محمودی با بیان اینکه هم مطبوعات و هم کتاب برای ارتقای فرهنگ در جامعه لازم و ضروری هستند، خاطرنشان کرد: علی رغم این که فضای مجازی در عصر ما حاکم است، اما کتاب و روزنامه و مطبوعات هنوز همان اهمیت و جایگاه خود را دارند که در ایت میان نقش خانواده‌ ها در ارتقای سواد رسانه‌ ای و ترویج فرهنگ مطالعه در بین جوانان و نوجوانان بسیار با اهمیت است.