اخبار شهرستان » اخبار ویژه » سلامت
کد خبر : 1174
دوشنبه - 1 آذر 1395 - 13:07

میدان جدید دواب اهر آغاز به کار کرد

فرماندار شهرستان اهر از آغاز به کار میدان جدید دواب اهر خبر داد.

میدان جدید دواب اهر آغاز به کار کرد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، سید محمد عابدی در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان اهر گفت: میدان جدید دواب اهر در کیلومتر ۵ جاده اهر – کلیبر از امروز (دوشنبه ۱ آبان) شروع به کار کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه میدان دواب فعلی در یک مکان نامناسب و غیربهداشتی قرار گرفته بود و در مجاورت میدان میوه و تره بار نیز قرار داشت، با حمایت دولت تدبیر و امید، در محل مناسب و بهداشتی به بهره برداری رسید.

عابدی در خصوص وضعیت میدان دواب فعلی گفت: میدان دواب فعلی تعطیل خواهد شد و هر خرید و فروشی که در این محل انجام شود، قابل پیگرد قانونی است.

فرماندار اهر افزود: میدان جدید خرید و فروش دام شهرستان اهر توسط سرمایه‌ گذار بخش خصوصی با هزینه بیش از ۴ میلیارد تومان احداث شده است.

وی احداث این میدان را طبق استاندارد های دامپزشکی عنوان کرد و گفت: سرویس‌های بهداشتی، کافه، احداث سوله جهت نگهداری دام‌های سبک و سنگین، تخلیه دام، حوضچه‌ های ضدعفونی خودروهای حامل دام و خود دام، اماکن جداسازی دام‌ های سبک و سنگین، مرکز خدماتی و ایجاد ساختمان استقرار اداره دامپزشکی شهرستان اهر ازجمله امکانات و خدمات در میدان جدید دواب می باشد.

فرماندار اهر در ادامه افزود: موضوع سلامت یکی از مولفه های اساسی هر جامعه می باشد و اگر بخش سلامت جزء اولیت های اساسی یک جامعه قرار نگیرد، آسیب های جدی به آن جامعه وارد خواهد شد.

وی ادامه داد: در دولت تدبیر و امید، اولین اقدام های رئیس جمهور در بخش سلامت بود که امروزه اقدامات بسیار ارزنده ای در بخش سلامت کشور انجام شده و رضایتمندی مردم را نیز کسب نموده است.

سید محمد عابدی در پایان با اشاره به اینک  شهرستان اهر از جمله شهرستان های پیشتاز در زمینه بهداشت و سلامت می باشد، گفت: بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید، نزدیک به ۱۸۰ میلیارد ریال در زمینه های بهداشت و سلامت این شهرستان هزینه شده است.