اخبار استان آذربایجان شرقی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » سیاسی » مصاحبه
کد خبر : 11798
دوشنبه - 8 آبان 1396 - 13:43
نماینده مردم شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت ۴۱ درصدی پروژه بزرگراه اهر – تبریز در دولت احمدی نژاد

استانداز اسبق آذربایجان شرقی و نماینده مردم شهرستان های تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه بزرگراه اهر – هریس  تبریز در پایان دولت دهم، پیشرفت ۴۱ درصدی داشت.

پیشرفت ۴۱ درصدی پروژه بزرگراه اهر – تبریز در دولت احمدی نژاد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر احمد علیرضابیگی در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان شرقی و غرفه ویژه مطبوعات و پایگاه های خبری شهرستان اهر در خصوص پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز گفت: پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز تا پایان دولت دهم و ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد، در مجموع با پیشرفت ۴۱ درصدی تحویل دولت یازدهم شده بود که هم اکنون نیز پیشرفت ۶۰ درصدی دارد.

وی افزود: دولت هایی که روی کار می آیند، طبیعتا باید پروژه های دولت های قبلی را تکمیل کنند که برای مثال پروژه آزاد راه پیامبر اعظم تا سرچم را دولت آقای خاتمی تکمیل کرده بود و دولت دهم نیز این آزاد راه را از سرچم تا تبریز به طول ۱۸۰ کیلومتر تکمیل کرد.

استانداز اسبق آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه خواسته ما از وزیر راه و شهرسازی این است که چرا احداث راه هایی قول داده شده، صورت نگرفته است، گفت: پیشرفتی که در دولت تدبیر و امید برای پروژه بزرگراه اهر – تبریز صورت گرفته، با مبنا قرار دادن پیشرفت ۴۱ درصدی پروژه در دولت دهم در سال ۵ درصد است که این خیلی ناچیز است و بایستی به زودی تکمیل گردد.

دکتر علیرضابیگی در ادامهبا بیان اینکه اکنون در سطح منطقه و در حوزه‌ مردم‌ سالاری نمونه هستیم و این مایه‌ افتخار است، گفت: مردم آذربایجان به من رای داده اند که مطالبه حقوق مردم را پیگیری کنم که اگر غیر از این باشد، در حق مردم جفا کرده ام.

نماینده‌ی مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب و مطبوعات در استان امری مبارک است که اهالی نشر و فعالان رسانه‌ ای و علمی می توانند آخرین دستاورد های خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.