به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت‌ الاسلام علی مصائبی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان شرقی و غرفه ویژه مطبوعات و پایگاه های خبری شهرستان اهر اظهار کرد: منطقه ارسباران برای مردم عزیز کشورمان و گردشگران خارجی نامی آشنا است که نیاز به حفظ و معرفی بیشتر دارد و بر این اساس اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی آمادگی دارد تا در این راه با دستگاه‌ های مربوطه همکاری کند.

وی در ادامه گفت: حضور مطبوعات و پایگاه های خبری شهرستان اهر در قالب یک غرفه ویژه، نشان دادن اتحاد بین اقشار مختلف و الگو قرار گرفتن برای سایر شهرستان‌ ها اقدام خوبی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه رسانه‌ ها و مطبوعات در تبلیغ فرهنگ مطالعه و کتاب‌ خوانی نقش بسیار مهمی دارند، گفت: امروز فضاهای مجازی هم نمی‌توانند جای کتاب را پر کنند، چون مضراتی دارند و نمی‌ توانند مانند کتاب مفید واقع شوند.

حجت‌ الاسلام مصائبی در ادامه ضمن اعلام اینکه برخی از کتاب‌ ها و متون در افزایش علاقه‌ مندی مردم به مطالعه نقش بسزایی دارد، افزود: کتاب از جمله دوستان انسان است که هیچ ضرری برای وی ندارد و با او قهر نمی‌ کند و علم خود را نیز در اختیارش قرار می‌ دهد.