اخبار استان آذربایجان شرقی » فرهنگی
کد خبر : 11959
دوشنبه - 8 آبان 1396 - 21:31
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی:

آماده همکاری با دستگاه‌ های مربوطه برای توسعه ارسباران هستیم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی گفت: این اداره کل آماده همکاری با دستگاه‌ های مربوطه برای توسعه و پیشرفت منطقه ارسباران می باشد.

آماده همکاری با دستگاه‌ های مربوطه برای توسعه ارسباران هستیم

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت‌ الاسلام علی مصائبی در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان شرقی و غرفه ویژه مطبوعات و پایگاه های خبری شهرستان اهر اظهار کرد: منطقه ارسباران برای مردم عزیز کشورمان و گردشگران خارجی نامی آشنا است که نیاز به حفظ و معرفی بیشتر دارد و بر این اساس اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی آمادگی دارد تا در این راه با دستگاه‌ های مربوطه همکاری کند.

وی در ادامه گفت: حضور مطبوعات و پایگاه های خبری شهرستان اهر در قالب یک غرفه ویژه، نشان دادن اتحاد بین اقشار مختلف و الگو قرار گرفتن برای سایر شهرستان‌ ها اقدام خوبی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به اینکه رسانه‌ ها و مطبوعات در تبلیغ فرهنگ مطالعه و کتاب‌ خوانی نقش بسیار مهمی دارند، گفت: امروز فضاهای مجازی هم نمی‌توانند جای کتاب را پر کنند، چون مضراتی دارند و نمی‌ توانند مانند کتاب مفید واقع شوند.

حجت‌ الاسلام مصائبی در ادامه ضمن اعلام اینکه برخی از کتاب‌ ها و متون در افزایش علاقه‌ مندی مردم به مطالعه نقش بسزایی دارد، افزود: کتاب از جمله دوستان انسان است که هیچ ضرری برای وی ندارد و با او قهر نمی‌ کند و علم خود را نیز در اختیارش قرار می‌ دهد.