به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت‌ الاسلام سید محمد علی آل‌ هاشم در بازدید از نمایشگاه مطبوعات استان آذربایجان شرقی رسانه‌ ها را در انعکاس خدمات دولت و مسئولان مهم ارزیابی کرد و گفت: ما از رسانه‌ ها انتظار داریم که در درجه‌ اول انصاف را رعایت کنند و در گام بعدی به دنبال خبرهای هیجانی نباشند و سعی کنند در انتشار اخبار، درستی و راستی را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه تبریز در ادامه به تشریح معنی اصلی خبر در علم منطق اشاره کرد و گفت: صدق و راستگویی اصل اول خبر است و اهالی رسانه باید دقت کنند هنگام نقل مطلب به درستی و صدق منبع خبر توجه کنند و پس از اطمینان آن را انتشار دهند.

وی همچنین در خصوص نمایشگاه کتاب اظهار کرد: امسال در حد توان تلاش‌ هایی برای برگزاری این نمایشگاه انجام شده و بر اساس گزارشات مسئولان، استقبال بسیار خوبی نیز به عمل آمده است.

حجت‌ الاسلام آل‌ هاشم با انتقاد از وضعیت ظاهری برخی غرفه‌ داران نیز گفت: وضعیت حجاب برخی از غرفه‌ داران در شأن این رویداد فرهنگی نیست که مسئولان امر باید به این موضوعات توجه کنند.

نماینده ولی‌ فقیه در پایان با بیان این‌ که مردم ساعاتی از شب و روز را برای مطالعه اختصاص دهند، گفت: بایشتی همه مردم مطالعه را جدی گرفته و با مطالعه‌ کتب دینی و مذهبی بر معارف اسلامی خود بی‌ افزایند.