به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی زاده در ششمسن جلسه شورای اداری سال ۱۳۹۶ شهرستان اهر گفت: دشمن همواره از هیچ تلاشی برای نابودی ارزش‌ های اسلامی و تضعیف روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان جامعه دریغ نمی‌ کند.

وی با اشاره به اینکه موکب اربعین شهدای ارسباران هم‌ اکنون در شهر سامرا به زائرین امام حسین (ع) خدمات ارائه می‌ دهد، افزود: خادمان اعزامی موکب اربعین شهدای ارسباران ۲۸ نفر است که با تدارکات کامل برای خدمت‌ رسانی به زائرین عزیز به شهر سامرا اعزام ‌شده‌ اند.

امام جمعه اهر گفت: به برکت ولایت‌ فقیه و خون پاک شهداء، زمینه برای حیات طیبه در نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم است که مسئولین بایستی بیش از همه در رابطه با عمل کردن به دستورات دینی، اسلامی و ارزش‌ های اسلامی توجه کنند.

وی در ادامه ابراز داشت: در خصوص تهاجم فرهنگی و توطئه‌ های دشمن برای تخریب دین اسلام، بایستی دفاع غیرنظامی داشته باشیم و جامعه را معنوی و معتقد نگه‌ داریم که این بزرگ‌ ترین پدافند غیرعامل است.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده گفت: متأسفانه در جامعه به مسائل پدافند غیرعامل کمتر پرداخت می‌ شود که باید خودمان به این مسئله ورود کرده و مردم را به این بحث دعوت کنیم.

امام جمعه اهر در پایان خاطر نشان کرد: زندگی مسئولین نباید به خانواده خود مختص شود و با توجه به اینکه دشمن حتی در زندگی ما نیز دخالت می‌ کند، مسئولان نیز باید زندگی مردم را همانند زندگی خود بدانند.