به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی‌ زاده، در نشست صمیمی با دانش‌ آموزان، مدیر و معاونین آموزش و پرورش و فرماندهان بسیج دانش‌ آموزی که به مناسبت هفته بسیج دانش‌ آموزی در بیت امام جمعه اهر برگزار شد، با اعلام اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ محکمی به دشمنان خواهد بود، اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌ آموزی روزهای مبارک و با عظمتی است که دانش‌ آموزان عزیز باید در این ایام، با بررسی خصوصیات و روحیات شهید فهمیده، راه این شهید بزرگوار را که برگرفته از ائمه معصومین و دین اسلام است، در زندگی خود جاری کنند.

وی دانش‌ آموز انقلابی و مدرسه انقلابی را از خواسته‌ های مهم مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبرى روحیه انقلابی گرى را در اکثر سخنرانی‌ های خود مطرح می‌ کنند که این ناشی از احساس نگرانى ایشان است.

امام جمعه اهر با اعلام اینکه  عظمت در روح و تفکر انسان است وبه سن او ربطی ندارد، گفت: شهیدان فهمیده و حججی نمونه‌ای از این موضوع هستند که توانستند موج بزرگی را در دنیا ایجاد کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی‌ زاده تأکید کرد: اگر مدیریت جهادى و روحیه انقلابی گرى را از نظام جمهوری اسلامی ایران حذف کنیم، کشور به سمت مشکلات بزرگ اجتماعی و فرهنگی می‌ رود که بایستی تمام مردم کشور در هر زمینه و بخصوص در مدارس و حوزه‌ های علمیه، روحیه انقلابی خود را حفظ نمایند.

وی افزود: اگر روحیه انقلابی گرى خود را حفظ کنیم و اندک تمایلى به غرب در جامعه ما پیدا نشود، مطمئن می‌شویم که جامعه ما در راه خدا اداره می‌ شود.

امام جمعه شهرستان اهر با بیان اینکه دانش‌ آموزان باید دقت کنند فریب‌ دشمن که اسلام‌ های انحرافی را ایجاد کرده اند، نخورند، گفت: معلمان با تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبرى در اداره کلاس‌ ها و مدارس، مطمئناً قدم بزرگی در این زمینه بر می‌ دارند.

حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی‌ زاده در پایان با تأکید بر اینکه برخی‌ ها از بسیج و انقلاب وحشت دارند، خاطرنشان کرد: برجام موشکى در ایران اتفاق نخواهد افتاد و دشمنان بدانند که ایران مانند برجام هسته‌ ای، هیچ اعتمادى به آمریکا نخواهد داشت.