به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، حجت الاسلام و المسلمین جواد حاجی‌ زاده در اولین همایش منطقه ای توسعه پایدار و بهره‌ وری ضمن تسلیت اربیعین حسینی با بیان اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، نیاز به مدیریت جهادی و روحیه انقلابی گری داریم، گفت : دشمن تلاش می‌ کند تا مردم از نظام و دولت اعلام نارضایتی کنند که مسئولین می توانند با امکانات دهی و تقویت اقتصاد منطقه در نا امید کردن دشمن مؤثر باشند.

امام جمعه اهر برگزاری همایش توسعه پایدار و بهره‌ وری در مرکز آموزشی را یک اقدام ارزشمند خواند و گفت: دشمن همواره سعی داشته تا جمهوری اسلامی را در تمامی عرصه‌ ها علی‌الخصوص مسائل فرهنگی و اقتصادی زمین‌ گیر کند که برگزاری چنین همایش هایی تلاش  دشمن را ناکام خواهد کرد.

وی غیر کارآمد نشان دادن جمهوری اسلامی را از اهداف و توطئه‌ های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون از هر زمینه‌ ای برای نفوذ و براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده می کنند که با رهنمودهای مقام معظم رهبری و هوشیاری دولتمردان و ملت ایران تمامی توطئه‌ ها خنثی و دشمن در کلیه جبهه‌ ها شکست‌ خورده است.

حجت الاسلام حاجی‌ زاده با اشاره به اینکه کشور برای رسیدن به توسعه پایدار و تقویت بنیه اقتصادی نیازمند راهکارهای نوین و کارشناسی است، گفت: همایش‌ هایی این‌ چنین که محور توسعه پایدار به خود گرفته نباید صرفاً تشریفاتی بوده باشد بلکه آنچه مهم و حائز اهمیت است، خروجی همایش‌ هاست.

امام جمعه اهر در پایان گفت: منطقه ارسباران و شهرستان اهر در بخش‌ های کشاورزی، دامداری با داشتن نیروی فکری و کارآمد در نوع خود قطب محسوب می‌ شود که در برخی موضوعات توأم با توسعه بوده‌ ایم ولی بایستی برای رفع کم و کاستی‌ ها نیز راه علاجی هم پیدا کنیم.