به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، متن پیام حجت‌ الاسلام سید محمد علی آل‌ هاشم و دکتر مجید خدابخش به این شرح است:

۱۳ آبان سندی ماندگار از آزادی‌ خواهی و ظلم‌ ستیزی ملت ایران است که هیمنه استکبار جهانی را درهم شکست و عظمت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان کشید.

این روز بزرگ، ترجمان این واقعیت و سنت الهی است که بنیان‌های ظلم و ستم،‌ سرانجام فروخواهد ریخت و آینده از آن مستضعفان، عدالت‌خواهان و آزادی‌‌طلبان خواهد بود.

۱۳ آبان یادآور راهبری‌ ها و هدایت‌های بزرگ‌مردی از تبار حق‌طلبان است که همچون چراغی فراروی جان‌های مومن و خداجو قرار گرفت و درس بزرگ ایستادگی، شهامت و شهادت را به آنان آموخت.

اینجانبان با گرامیداشت یوم‌ الله ۱۳ آبان و مناسبت‌های تاریخی این روز به‌ویژه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام، و بزرگداشت یاد و خاطره بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و همه شهدای گلگون‌ کفن انقلاب اسلامی، از عموم ملت شریف و همیشه‌ در صحنه استان آذربایجان شرقی به‌ خصوص دانش‌ آموزان، دانشجویان، معلمان، فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز دعوت می‌ کنیم که با شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ، روحیه استکبارستیزی و استقلال‌ طلبی را در دل و جان خود بیدار نگاه دارند و در پرتو رهنمودهای مقام معظم رهبری و سیاست‌ های دولت خدمت‌ گزار، برای تحقق صلح و آرامش و برقراری فضای امید و نشاط در جامعه بکوشند.

بی‌ تردید حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان به‌ ویژه در شرایطی مقامات دولت آمریکا با اقدامات و اظهارات وقیحانه خود سعی در نادیده‌ انگاشتن قدرت و عظمت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی دارند، پاسخ دندان‌ شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی داده و بار دیگر عزم و اراده پولادین امت حزب‌ الله را در راه دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب ثابت خواهد کرد.

سیدمحمدعلی آل‌هاشم؛ نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و و امام جمعه تبریز

مجید خدابخش؛ استاندار آذربایجان شرقی