اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » سیاسی
کد خبر : 12313
دوشنبه - 15 آبان 1396 - 21:51
سخنگوی شورای شهر اهر خبر داد:

شهردار منتخب شورای پنجم اهر تأیید نشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهر از عدم‌ تأیید صلاحیت شهردار منتخب اهر از سوی استانداری آذربایجان شرقی خبر داد.

شهردار منتخب شورای پنجم اهر تأیید نشد

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، راضیه عباسی معروفان در گفت‌ و گو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت بررسی صلاحیت و صدور حکم شهردار منتخب اهر، اظهار کرد: استانداری آذربایجان شرقی، شهردار منتخب شورای اسلامی شهر اهر را به دلیل نداشتن ضوابط درج شده در آیین نامه انتخاب شهرداران تأیید نکرده است.

وی با اشاره به اینکه صورت‌ جلسه انتخاب شهردار اهر که حدود یک ماه پیش به استانداری ارسال‌ شده بود و اکنون نظر نهایی در خصوص صلاحیت شهردار منتخب به شورا واصل شد، افزود: شهرداری اهر در حال حاضر به دلیل بیماری سرپرست شهرداری و نبود شهردار در وضعیت نابسامانی قرار دارد.

سخنگوی شورای شهر اهر در خصوص اینکه آیا اعضای شورا قصد انتخاب سرپرست جدیدی برای شهرداری اهر را دارند، گفت: اگر طول درمان برای سرپرست شهرداری اهر بیش از حد باشد، قانوناً فرمانداری و استانداری تعیین سرپرست جدید را از شورا خواهند خواست.

عباسی در پایان نارضایتی مردم از وضعیت نابسامان شهرداری را به‌ حق دانست و افزود: نارضایتی شهروندان از وضعیت فعلی شهرداری اهر کاملاً به‌ حق است و وظیفه شورا است که نارضایتی را به رضایت تبدیل کند.

بر اساس گزارش های قبلی، مهندس علی میرزایی در جلسه علنی ۱۲ مهرماه سال جاری با رأی ۴ عضو شورای اسلامی شهر اهر به‌ عنوان شهردار منتخب اهر انتخاب‌ شده بود.