به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ستار داداشی در خصوص این خبر گفت: برابر خبر واصله مبنی بر اینکه افرادی در یک واحد کارگاهی غیرمجاز حاشیه شهرستان هریس در امر تولید و بسته‌ بندی آبغوره و آبلیموی غیر بهداشتی و غیرمجاز دست‌ ساز فعالیت داشتند که در این رابطه موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از بررسی موضوع و اطمینان از صحت آن با همکاری ماموران پلیس آگاهی شهرستان و هماهنگی مقام قضایی به محل مورد اعلامی اعزام و در بازرسی از این مکان، مقدار ۴ هزار لیتر آبغوره و آبلیموی غیر مجاز و غیر بهداشتی و تعداد دو دستگاه دیگ بخار را کشف کردند.

داداشی تصریح کرد: در این راستا کارگاه تولیدی به دلیل عدم رعایت قوانین و مقررات پلمپ شد و دو نفر متهم دستگیر شده نیز پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس خاطر نشان کرد: پلیس با هدف کاهش ناهنجاری‌ های اجتماعی، اقدامات کنترلی و نظارتی خود را بر واحدهای صنفی تشدید خواهد کرد و از شهروندان تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع‌ رسانی کنند.