اجتماعی » اخبار شهرستان
کد خبر : 12495
شنبه - 20 آبان 1396 - 18:00
نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر:

مهم‌ترین چالش پیش‌ رو، پیشگیری و مقابله با آنفولانزای مرغی است

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر گفت: مهم‌ ترین چالش پیش‌ رو در شهرستان اهر و کشور، پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری آنفولانزای مرغی است.

مهم‌ترین چالش پیش‌ رو، پیشگیری و مقابله با آنفولانزای مرغی است

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، ابوالفضل بابایی دایلاری در نخستین جلسه شورای اسلامی شهرستان اهر گفت: در حال حاضر آنچه که بیش از هر موضوعی اهمیت دارد، شیوع آنفولانزای مرغی است که باید برای مقابله با این بیماری و جلوگیری از تلفات آن، اقداماتی صورت گیرد و نحوه مقابله اطلاع‌ رسانی شود.

وی افزود: پیشگیری و مقابله با شیوع بیماری آنفولانزای مرغی با توجه به اهمیتی که دارد، باید جزو اولویت‌ های مسئولین امر قرار گیرد و نحوه قرنطینه و راهکار مقابله با آن به مردم و روستاییان آموزش داده شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهرستان اهر با اشاره به اینکه معضلات ناشی از میدان دوآب جزو اولویت‌ های شوراست، گفت: شهرستان اهر در حال حاضر دو میدان دوآب دارد که طی آن مشکلات و مسائل مختلفی به وجود می‌ آید که باید اعضای شورا با ورود به به این موارد، معضلات و مشکلات به وجود آمده را تا آنجایی که در وظیفه دارند، حل کنند.

بابایی دایلاری در پایان با بیان اینکه مشکلاتی که در روستاها ناشی از ساخت و ساز در خارج از محدوده روستا صورت می‌ گیرد، در شهر اهر نیز وجود دارد، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پروژه باغلارآراسی در داخل محدوده شهری واقع نشده، شهرداری اهر نمی‌ تواند به‌ طور مستقیم ورود پیدا کند و خدمات ازائه دهد که امیدواریم این مشکلات با همکاری و تلاش مسئولین ذیربط مرتفع گردد.