اخبار شهرستان » فرهنگی
کد خبر : 12543
یکشنبه - 21 آبان 1396 - 13:55

نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان گشایش یافت / اهر با هویت فرهنگی شناخته می شود

نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان با حضور جمعی از نویسندگان و فعالان فرهنگی شهرستان اهر در کتابخانه عمومی شیخ شهاب‌الدین اهری افتتاح شد.

نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان گشایش یافت / اهر با هویت فرهنگی شناخته می شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در آیین افتتاح نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان که در کتابخانه عمومی شیخ شهاب‌ الدین اهری برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان طبق برنامه‌ ریزی‌ هایی که انجام‌ شده، تا روز چهارشنبه دایر خواهد بود و نظر به پیشنهادات فعالان فرهنگی تا روز پنج‌ شنبه تمدید می‌ شود.

مهدی زارعی با اشاره به اینکه شهرستان اهر قبل از هر چیزی یک شهر فرهنگی و تاریخی است، افزود: شهرستان اهر پیش از اینکه در اقتصاد و تولید شناخته شود با فرهنگ غنی که دارد شناخته‌ شده است و اگر همین هویت فرهنگی را از این شهر بگیریم، چیزی برای شناخته شدن نخواهند داشت.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌ های دست‌ اندرکاران نمایشگاه کتاب یاد یار مهربان، ادامه داد: نمایش کتاب‌ های چاپ‌ شده توسط نویسندگان اهری تنها گوشه‌ ای از تاریخ و هویت فرهنگی شهرستان را نشان می‌ دهد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در پایان بابیان اینکه به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌ خوانی، نمایشگاه عکس ” نه به اعتیاد و آری به کتاب ” در کتابخانه عمومی آیت‌ الله نجفی اهری برپا شده است، گفت: هفته کتاب و کتاب‌ خوانی فرصتی مغتنم برای قدردانی از تلاش‌ های نویسندگان و پژوهشگران است.