اجتماعی » اخبار شهرستان » اخبار ویژه » فرهنگی
کد خبر : 1260
شنبه - 6 آذر 1395 - 14:03

زیارت ازبعید پیامبر اعظم (ص) در اهر طنین انداز می شود

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اهر گفت: همزمان با رحلت نبی اکرم (ص) و سالروز شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) ، زیارت از بعید آن پیامبر رحمت، در مصلی شهر اهر و مساجد روستاهای این شهرستان طنین انداز می شود.

زیارت ازبعید پیامبر اعظم (ص) در اهر طنین انداز می شود

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مهدی زارعی ضمن اعلام این خبر با اشاره به اینکه ترویج و نهادینه‌ سازی شعائر اسلامی اجتماع را بیمه می‌ کند، اظهار داشت: اثرگذار‌ترین مؤلفه برنامه نرم در برابر اشاعه افکار خبیثانه دشمن در زندگی اقشار مختلف مردم در کاربرسازی آموزه‌ها و مبانی شریعت مقدس اسلام است.

وی با بیان اینکه برنامه منسجم و یکپارچه قرائت زیارت حضرت رسول (ص) در ایام ۲۸ صفر در شهرستان برنامه‌ ریزی شده اجرا می‌‌ شود، ابراز داشت: مراسم زیارت حضرت محمد (ص) از بعید روز دوشنبه ۲۸ صفر از ساعت ۳۰/۱۶ بعد از ظهر  با حضور مردم ولایتمدار و علاقمندان به خاندان عترت و طهارت (ع) در مسجد شیخ عماد شهر اهر انجام می‌شود .
زارعی در پایان گفت: آیین معنوی زیارت حضرت رسول (ص) ازبعید با همکاری دستگاه‌ های عضو ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم (ص) شهرستان در کانون‌ های فرهنگی هنری و مساجد روستاهای بزرگ و پرجمعیت در یک برنامه مشخص و منظم  با حضور اقشار مختلف مردم قرائت و برگزار  می‌شود.