به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اهر که به میزبانی مدیریت امور برق برگزار شد، با اعلام اینکه عدم رعایت نظافت و موارد بهداشتی در نمازخانه‌ های بین‌ راهی محور های مواصلاتی شهرستان اهر، موجب نارضایتی در بین مسافران شده است اظهار کرد: از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان و شهرستان اهر انتظار داریم تا نظارت بیشتری بر این مجتمع‌ های بین‌ راهی نظارت داشته باشند.

وی با ابراز تأسف از اینکه در فصل زمستان آن‌ طور که باید و شاید به نمازخانه‌ های بین‌ راهی و جایگاه‌ های سوخت رسیدگی نم ی‌شود، افزود: تأکید داریم ادارات و سازمان های ذیربط، به نمازخانه‌ های بین‌ راهی از نظر خدماتی و بهداشتی توجه ویژه‌ ای داشته باشند.

فرماندار اهر در ادامه گفت: طبق دستورالعمل‌ های وزارت کشور که به استانداری‌ ها و فرمانداری‌ ها ابلاغ‌ شده، بایستی در مجتمع‌ های در حال احداث، نمازخانه های خواهران و برادران به صورت مجزا ایجاد شود.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به نمازخانه‌ های ادارات و مدارس به خوبی رسیدگی شده و از طرفی سلایقی که در نمازخانه مدارس نیز وجود دارد حائز اهمیت و در نوع خود جالب است.