اجتماعی » اخبار شهرستان » فرهنگی
کد خبر : 12677
دوشنبه - 22 آبان 1396 - 19:35
فرماندار شهرستان اهر:

اعلام نارضایتی مسافران از عدم رعایت نظافت در نمازخانه های بین راهی

فرماندار شهرستان اهر گفت: عدم رعایت نظافت و موارد بهداشتی در نمازخانه‌ های بین‌ راهی محور های مواصلاتی شهرستان اهر، موجب نارضایتی در بین مسافران شده است.

اعلام نارضایتی مسافران از عدم رعایت نظافت در نمازخانه های بین راهی

به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، زاهد محمودی در جلسه ستاد اقامه نماز شهرستان اهر که به میزبانی مدیریت امور برق برگزار شد، با اعلام اینکه عدم رعایت نظافت و موارد بهداشتی در نمازخانه‌ های بین‌ راهی محور های مواصلاتی شهرستان اهر، موجب نارضایتی در بین مسافران شده است اظهار کرد: از سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری استان و شهرستان اهر انتظار داریم تا نظارت بیشتری بر این مجتمع‌ های بین‌ راهی نظارت داشته باشند.

وی با ابراز تأسف از اینکه در فصل زمستان آن‌ طور که باید و شاید به نمازخانه‌ های بین‌ راهی و جایگاه‌ های سوخت رسیدگی نم ی‌شود، افزود: تأکید داریم ادارات و سازمان های ذیربط، به نمازخانه‌ های بین‌ راهی از نظر خدماتی و بهداشتی توجه ویژه‌ ای داشته باشند.

فرماندار اهر در ادامه گفت: طبق دستورالعمل‌ های وزارت کشور که به استانداری‌ ها و فرمانداری‌ ها ابلاغ‌ شده، بایستی در مجتمع‌ های در حال احداث، نمازخانه های خواهران و برادران به صورت مجزا ایجاد شود.

محمودی در پایان خاطر نشان کرد: خوشبختانه به نمازخانه‌ های ادارات و مدارس به خوبی رسیدگی شده و از طرفی سلایقی که در نمازخانه مدارس نیز وجود دارد حائز اهمیت و در نوع خود جالب است.