به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، مدد سمندری در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان اهر، ضمن تاکید بر لزوم همکاری دستگاه ها برای رفع مشکلات کمپ ترک اعتیاد بوته سبز، اظهار کرد: مسئول کمپ ترک اعتیاد بوته سبز بنا به دلایل و مشکلات مالی بارها قصد تعطیلی این مرکز را داشت که از دستگاه های اجرایی و خدمات رسان انتظار داریم به جهت رفه مشکل تنها مرکز ترک اعتیاد شهرستان اهر از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی افزود: یکی از مصوبات جلسات قبلی برگزاری همایشی تحت عنوان همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر می باشد که دانشگاه پیام نور واحد اهر برای برگزاری از این همایش اعلام آمادگی کرده است که امیدواریم این همایش با همکاری سایر دانشگاه ها و مراکز آموزشی برگزار شود.

معاون فرماندار اهر با اشاره به اینکه احداث گرم خانه و جمع آوری معتادان متجاهر از جمله انتظارات شورای مبارزه با مواد مخدر از شورا و شهرداری اهر است، افزود: انتظار داریم تا زمان برگزاری همایش مبارزه با مواد مخدر این گرم خانه آماده بهره برداری باشد.

مدد سمندری در پایان با بیان اینکه تضعیف اراده جوانان ایرانی با استفاده از مواد مخدر از توطئه های دشمن است، گفت: همایش مبارزه با مواد مخدر مقدمه ای برای این است تا عزم و اراده مردم اهر را در جهت مبارزه با بلای خانمان سوز به ستوه آوریم.