عزیز عزیزی در گفتگو با خبرنگار اهر خبر اظهار داشت: با توجه به ورود سامانه های بارشی و کاهش دمای هوا این اداره آمادگی کافی برای خدمت رسانی به همشهریان عزیز را دارد.

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش سامانه های هواشناسی و فرآیند افت دما در نیمه شمالی لزوم دقت در مصرف گاز طبیعی از اولویت های مدیریت انرژی همشهریان عزیز میباشد افزود: با اعلام تامین سوخت دوم برای صنایع عمده امید است با همکاری و همدلی مردم عزیز مشکلی در تامین گاز طبیعی نداشته باشیم.

عزیزی به رعایت موارد صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی اشاره کرد و ابراز داشت: تمرکز اساسی تلاشگران صنعت گاز کثرتاً مبتنی بر تامین مداوم گاز طبیعی میباشد که این خدمت رسانی با بحث مدیریت انرژی پاک توسط خانواده ها و مشترکین گاز طبیعی محقق میشود.

عزیزی گفت: با وجود بالغ بر ۴۸۰۰۰ مشترک در این شهرستان و اختصاص بخش عمده از کل مصرف گاز به بخش خانگی ،تلاش برای رعایت الگوی مصرف گاز در بخش خانگی به برنامه‌ریزی جامع و هدفمند همگام با عزم همگانی نیازمند است، لذا ارائه راهکارهای عملی و متناسب با شرایط فعلی جهت بهینه نمودن مصرف گاز در بخش خانگی می‌تواند گام موثری در جلوگیری از هدر رفتن این نعمت خدادادی و ثروت عمومی باشد.

وی اظهار داشت : یکی از مهم‌ترین عوامل موثر بر اتلاف انرژی از جمله گاز در بخش خانگی به‌دلیل غیراستاندارد بودن وسایل گازسوزو عدم دقت در خرید نوع وسیله گازسوز است،وی  همچنین گفت :در حال حاضر، هیچ‌کدام از وسایل گازسوز از جمله بخاری، آبگرمکن و…. دارای برچسب انرژی در سطح A و B نیستند. تاکید کرد: مدیریت علمی و عملی رافع دغدغه مدیریت اقتصادی مشترکین خانگی است.