به گزارش اهر خبر (اهر نیوز)، دکتر مجید خدابخش در جلسه شورای اداری شهرستان اهر با بیان اینکه متاسفانه شهرستان اهر و منطقه ارسباران به عقب ماندگی تاریخی دچار شده است، گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری منطقه ارسباران را منطقه شجاعت یاد کردند، وظیفه ما را در قبال منطقه ارسباران و به‌ ویژه شهرستان اهر سنگین‌ تر کرده است.

وی از مدیران خواست در برخورد با ارباب‌ رجوع و همکاران، صبر و اخلاق‌ مداری را سرلوحه خود قرار دهند، اظهار کرد:  یقیناً مدیری که نرم‌ خویی را به تند خوئی ترجیح دهد در واقع رحمت خداوند بر او نازل‌ شده است.

استاندار آذربایجان شرقی خدمت مضاعف به مستضعفان جامعه را از وظایف اصلی مدیران دستگاه‌ ها عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه فشار کاری و مشغله زیاد باعث نمی‌ شود با دیگران تند خوئی کنیم، توصیه ما این است که اگر کسی از مدیران رفتار تندی دارد، از مدیریت کناره گیری کند.

دکتر خدابخش با اشاره به اینکه دارایی کشورهای توسعه‌ یافته فکر و ایده‌های خلاقانه سرمایه انسانی همان کشورهاست، خاطرنشان کرد: تمامی درآمد دولت هزینه یارانه نقدی و حقوق کارکنان می‌ شود و عملاً برای اجرای پروژه‌ های عمرانی اعتباری باقی نمی‌ ماند.

وی در ادامه ضمن اعلام اینکه هیچ دستگاهی در استان آذربایجان شرقی حق شکایت بر علیه سرمایه گذاران را ندارد، افزود: وظیفه ما مدیران بسترسازی برای سرمایه‌ گذاری بخش خصوصی است و اگر قصد داریم برای توسعه مناطق قدمی برداریم باید از سرمایه‌ گذاران حمایت کنیم.

استاندار آذربایجان شرقی اضافه کرد: تحریم‌های ظالمانه دشمنان گاهاً موجب می‌شود تا با استفاده از فکر و خلق ایده‌ ها، کشور را یک‌ قدم به توسعه نزدیک‌ تر کنیم.

خدابخش در پایان با بیان اینکه یک و نیم میلیارد تومان اعتبار جهت ارائه تسهیلات کم‌ بهره به روستائیان و عشایر اختصاص یافته است، گفت: سهم استان آذربایجان شرقی از تسهیلات خوداشتغالی در مناطق روستایی و عشایری ۸۰۰ میلیارد تومان است.